آموزش زبان انگلیسی

Never too late to learnبرای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست

آموزش زبان انگلیسی

Never too late to learnبرای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست

باسلام.امیدوارم ازمطالب جدیداستفاده مفید را ببرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ Http://www.sheraygin.net/signup.php?from=marmdn

یرای تبلیغات متنی 200 ریال ثابت و برای تبلیغات گرافیکی از 200 تا 650 ریال با توجه به سایز بنر و نوع محصول مورد تبلیغ دریافت می نمایید .لازم بذکر میباشد که برای بعضی بنرهای خاص نرخ کلیک تا 800 ریال افزایش مییابد.توجه نمایید که کسانیکه اقدام به جذب زیر مجموعه می نمایند بسته به درصد پورسانت درامدشان افزایش مییابدیعنی به شما در صورت جذب زیر مجموعه پاداشی بمیزان 5 درصدکارکرد زیر مجموعه تان تعلق میگیرد که از طرف سیستم پرداخت میگردد.

توجه کنید که زمان واریز پورسانت حتی 1 روز هم به تاخیر نخواهد افتاد . این افتخار ماست که قدر دان زحمات شما عزیزان باشیم

توجه :: جشنواره تابستانی شرایگین شروع شد

وبمسترهایی که در جشنواره شرکت کنند تمامی کلیک هایشان 600 ریال محاسبه می شود

در این جشنواره بزرگ تمامی کلیک های شما وبسترهای عزیز 600 ریال محاسبه می شود ولی چه کسانی شامل این جشنواره خواهند شد ؟؟؟ دوستان عزیز توجه کنید اگر در جشنواره شرکت داده نشوید کلیک ها به همان روال قبلی از 200 ریال تا سقف 600 ریال بسته به نوع بنر می باشد ولی اگر در جشنواره شرکت داده شوید تمامی کلیک های شما چه متنی چه گرافیکی همگی 600 ریال محاسبه خواهد شد و این برای شما عزیزان فوق العاده می باشد و اما شرایط شرکت در جشنواره که بسیار آسان می باشد.... 1 - شما وبمسترهای عزیز باید بنر فلش شرایگین http://sheraygin.ir/flash/Sheraygiswf.swf را در سایز 120 * 240 در سایت یا وبلاگ خود با لینک Http://www.sheraygin.net قرار دهید 2 - هم تبلیغات متنی و هم تبلیغات گرافیکی را کدهایش را در سایتتان قرار دهید 3 - هنگامی که این کارها را انجام دادید یک ایمیل به ads.sheraygin@gmail.com با موضوع " جشنواره شرایگین " بزنید و به ما username خود را بگویید تا ما بدانیم که برای شما همه کلیک ها را 600 ریالی محاسبه کنیم . عزیزان این یک فرصت استثنایی برای شما می باشد زیرا به راحتی می توانید در آمد بالایی کسب کنید پس عجله کنید

وبمسترهایی که آمار بازدید بالای 4000 در روز دارند در هنگام عضویت مبلغ 10000 تومان به عنوان هدیه دریافت می کنند برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت اخبار در بالا مراجعه فرمایید



1 . سیستم جذب همکار : وبمستر های عزیز می توانند با معرفی وبمستر به شرایگین پورسانت دریافت کنند و در آمد خود را به درآمدی بسیار بالا تبدیل کنند ( برای اطلاعات بیشتر به پایین همین صفحه مراجعه کنید )

2 . امکان جالب دیگری که به سیستم اضافه شده است این است که شما عزیزان می توانید برای سایت خود بنرهای تبلیغاتی که دوست دارید را انتخاب و فقط همان بنر ها را در سایت خود قرار دهید .

3 . این امکان در روزهای آینده به سیستم اضافه خواهد شد و برای اولین بار در ایران ..... شما عزیزان از چند روز دیگر می توانید بنرهای فلش را نیز در سایت خود تبلیغ کنید .

سیستم جذب همکار چیست ؟

در این سیستم شما میتوانید زیر مجموعه با کد کاربری خود جذب نمایید و پاداشی معادل در صدی از کارکرد زیر مجموعه که سیستم مشخص می نمایید (در حال حاضر 5 درصد ) کسب کنید.(جذب همکار از نظر تعداد هیچگونه محدویتی ندارد).لازم بذکر میباشد که هر کس از طریق لینک شما وارد شرایگین شود تا 30 روز شما بعنوان معرف این شخص شناخته میشوید. ضمنا کلیه وبمسترهای که بتوانند حداقل صد نفر همکار فعال بعنوان زیر مجموعه خود جذب نمایند 100000 هزار تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

در بخش امار گرافیکی و متنی یک بخش بنام درامد حاصل از همکاران وجود دارد که میزان پاداش حاصل از کارکرد زیر مجموعه تان را نشان می دهد.

در این قسمت اگر برروی کلمه همکاران کلیک نمایید وارد بخش همکاران خود میشوید.در این بخش لینک شما وجود دارد که هرکس از طریق ان ثبت نام نماید کد کاربری شما بعنوان معرف وی در سیستم ثبت میشود.(بهتر است شما از این لینک برای ثبت نام و تشویق دیگران برای جذب زیر مجموعه استفاده نمایید) همچنین کد کاربری خود را میتوانید به دیگران برای ثبت نام بدهید.(کد کاربری شما بعداز علامت = قرار دارد. )

Http://www.sheraygin.net/signup.php?from=marmdn
تمام کسانی که از طریق شما جذب شوند در این صفحه نمایش داده میشوند.توجه نمایید افرادی را بعنوان زیر مجموعه بگیرید که فعالیت نمایند وگرنه سودی بحال شما نخواهد داشت.

در این سیستم پاداش حاصل از فعالیت زیر مجموعه بصورت اتوماتیک به درامد شما اضافه میشود و بعنوان درامد شما محسوب میگردد.

این سیستم برای ایجاد انگیزه و درامد زائی بیشتر شما فراهم شده است بنابراین سعی نمائید از ان حداکثر استفاده را ببرید.

به امید موفقیت هرچه بیشتر شما عزیزان

آرزوی توفیق روز افزون برای تمام وب مستر های عزیز جمهوری اسلامی ایران
*************************************
لینک ثبت نام=

Http://www.sheraygin.net/signup.php?from=marmdn

مووی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ http://fdvd.mihanblog.ir

سلام.خسته نباشید.وب خوبی دارید.یه سری هم به ما بزنید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

Fdvd.Mihanblog.ir
-# فروشگاه فیلم DVD #-

موفق باشید.

با سلام.من هم مایل به تبادل لینک هستم.من وبلاگ سما را در لینک قرار میدهم و منتظر لینک شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد