آموزش زبان انگلیسی

Never too late to learnبرای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست

آموزش زبان انگلیسی

Never too late to learnبرای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست

استفاده از گرامر

اهمیت یادگیری گرامر زبان انگلیسی

 

یادگیری زبان مخصوصا زبان انگلیسی برای کسانی که این زبان را به عنوان زبان دوم استفاده می کنند در مرحله اول نیازمند دانستن گرامر یا همان دستور زبان آن زبان می باشد و در مراحل بعدی به سعی و کوشش هر شخصی بستگی دارد .

 

این مجموعه که در شش بخش عمده تقسیم بندی شده است گرامر پایه زبان انگلیسی را به صورت کاملا ساده و به زبان فارسی شرح می دهد . دانش آموزان در مقطع دبیرستان و پیش دانشگاهی می توانند از این بخش گرامر زبان انگلیسی به خوبی استفاده کنند چون این بخش هایی که در قسمت گرامر موجود است مکمل گرامر کتابهای درسی دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی می باشد.

با کلیک بر روی هر کدام از بخش ها شما می توانید به راحتی از مطالب استفاده کنید. لازم به ذکر است که به شما عرض کنم که این قسمت از وبلاگ همان کتاب خودم در زمینه گرامر زبان انگلیسی می باشد.

 

شما در هر سطح و مقطعی از یادگیری زبان باشید می توانید با استفاده از این کتاب که گرامر پایه را به شما آموزش می دهد  دانش خود را در مورد گرامر زبان انگلیسی و در اصل در مورد زبان انگلیسی افزایش دهید . امیدوارم حاصل تلاشم در زمینه یادگیری بهتر زبان انگلیسی به شما عزیزان ثمربخش باشد .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد